14.4.13


Kesinlikle tek karakterli değilim. Evde farklı ben dışarıda farklı ben olduğunu kabul ediyorum. Ve farklı benleri yaşamak hoşuma gidiyor. Ben, bana karışmadıkça hiçbir sorun teşkil etmiyor. Her şey benlerimi birbirinden iyi ayırmakla alakalı. Sınırları iyi bilmelisin.Bir ben, bana yalan söylüyor ama ben başkalarına asla. Sadece benliklerim birbirinden ayrı konuşuyorlar. Bir ben alkolü sevmiyor, bir ben bayılıyor. Biri çok aç bir adamken öbürünün aklına yemek yemek bile gelmiyor. Biri sevmeyi çok iyi biliyor öbürü nefret dolu. Birisi bağımlı, diğeri tertemiz. Birinin içinde fırtınalar koruyor öbürünün içi çürümüş. Biri saygılı biri kasıntı biri kaygılı biri rahat adam. Kaç ben var bilmiyorum. Saymakla uğraşmıyorum sadece yaşıyorum işte.
Birbirlerine karıştıklarında çok büyük sorunlar doğuyor. Olmak istemediği yerlerde olan tek bir ben çıkıyor ortaya. Sıkılgan saatini yoklayan.
Belki bu yüzden bazen dönüp baktığımda bunu ben mi yaptım diyorum. Bu yüzden benden beklemediğim şeyler yapmış oluyorum. Güçsüz benler her zayıflıklarında linç ediliyor. Belki bunlar bu yazıyı yazan benim son sözlerimdir.

Hiç yorum yok: